🌟 اجتماعی

بی توجهی شهرداری تهران به مصوبه شورا

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای اظهار کرد: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: به منظور ارتقای زیرساخت‌های لازم و توسعه و توان‌افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (۳) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه «ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز خدمات امداد و نجات در شهر تهران» را تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند».

فراهانی گفت: متاسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی و گذشت مدت ۲ هزار و ۱۹۳ روز از پایان مهلت مقرر در مصوبه شاهد اقدام و ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: مدیریت شهری باید مصوبات شورا را فارغ از دوره تصویب اجرایی و عملیاتی کند بر همین اساس انتظار می‌رود در اسرع وقت لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران که نیاز شهر در مسیر ارتقاء و بهبود تاب آوری است تهیه و برای تصویب به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *