علم و تکنولوژی

ورود ناگهانی خودرو به ایستگاه تراموا + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان – رانندگی در واقع راحت نیست. فرد برای تسلط بر این هنر به مهارت زیادی نیاز دارد و واقعیت این است همگان نمی‌توانند در هنگام رانندگی به حرفه‌ای بودن خود ببالند. درستی این ادعا را باید در خیابان‌هایی دید که پر از رانندگانی است که در رانندگی بد مهارت دارند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده یکی از همین رانندگان را به تصویر می‌کشد. این راننده در هنگام رانندگی آنقدر حواس پرت بود که از مسیر تراموا سر درآورد. بنا به گزارش Haberler این اتفاق در تاریخ ۳۰ دسامبر در یکی از ایستگاه‌های تراموا در استانبول ترکیه رخ داد. در این ویدئو این راننده در حالی که روی ریل با سرعت زیادی حرکت می‌کند دیده می‌شود. در این ویدئو مسافران با حیرت در حالی که با دیدن این خودرو در خط تراموا وحشت کرده اند نظاره گر این صحنه عجیب هستند.


بیشتر بخوانید

  • سقوط پسر نوجوان از کشتی کروز

بنا به این گزارش با وجود این اشتباه عجیب از سوی راننده خودرو، اما به هیچ فردی آسیب وارد نشد. این ویدئو در توئیتر نیز به اشتراک گذاشته شد. در شرح این ویدئو آمده است: “مسافرانی که در استانبول منتظر ترموا بودند با دیدن خودرویی که اشتبا‌ها وارد مسیر تراموا شده بود حیرت زده شدند. مسئولان ایستگاه به خارج کردن خودرو از مسیر کمک کردند. هیچ فردی دچار جراحت یا آسیب نشد.”

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *