علم و تکنولوژی

جویدن سر موش حین خوردن سبزیجات!

باشگاه خبرنگاران جوان – یک شهروند اسپانیایی که مشغول خوردن سبزیجات بود، هرگز تصور نمی‌کرد چیزی که در زیر دندانش گیر کرده سر یک موش باشد.

به گزارش ایندیپندنت در حالی که «خوان خوزه» تصور می‌کرد چیزی که در حال جویدن آن است کنگرفرنگی باشد، با دیدن سر موش کاملا شوکه شد. خوزه در عید کریسمس مقداری سبزیجات را از یک سوپرمارکت فرانسوی خریداری و پس از بازگشت به خانه آن‌ها را پخت. او در حالی که از خوردن غذای خود لذت می‌برد، ناگهان متوجه چیزی تیره شد که در زیر دندانهایش قرار گرفته بود. در حالی که او تصور می‌کرد شاید در حال جویدن کنگرفرنگی باشد، اما تردید بیشتر موجب شد تا آن را از دهانش خارج کند.


بیشتر بخوانید

  • پیداکردن حلزون زنده در غذای رستوران + تصاویر

هنگامی که خوزه سبیل و دو چشم را دید متوجه شد چیزی که مشغول جویدن آن بوده نه تنها کنگرفرنگی نبوده، بلکه سر یک موش بوده است. او اکنون شکایتی را بر علیه این سوپرمارکت فرانسوی مطرح کرده است.

ایندیپندنت به نقل از سخنگوی این سوپرمارکت نوشت: «”ا با تولید کننده این محصول تماس گرفته ایم و در حال بررسی تمام کنترل‌های انجام شده روی این محصول هستیم تا از صحت آن مطمئن شویم. نظارت بر تولیدکنندگان خودمان را تشدید خواهیم کرد و به اطلاع مشتریان خود خواهیم رساند.”

گفتنی است؛ پیدا شدن سر موش در محصول این سوپرمارکت فرانسوی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز پیدا شدن حلزون زنده در غذای یک مشتری رستوران‌های Toby Cavery خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *