🌟 اجتماعی

شهرداری تهران باید ٢٥ درصد از نیرو‌های استخدامی خود را از بین ایثارگران جذب کند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: به تازگی خبر‌هایی از جذب نیرو‌های جدید در شهرداری تهران شنیده شده که به نظر من باید شهرداری به این مساله توجه بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: در اینجا باید بگویم که متاسفانه هنوز دسترسی به سامانه جامع منابع انسانی در اختیار ما قرار نگرفته و از درست یا غلط بودن نحوه جذب نیروهای جدید خبر نداریم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: از همان ابتدا، روند جذب افراد حاشیه‌های زیادی داشت که ما هم تذکر دادیم و البته لیستی از این افراد هم منتشر نشده تا در جریان قرار بگیریم.

نظری افزود: شهرداری تهران باید ٢٥ درصد از نیرو‌های استخدامی خود را از بین ایثارگران جذب کند، اما این مورد مغفول مانده است. همچنین شنیده شده که شهرداری تهران قصد ندارد که در راستای برنامه تبدیل وضعیت نیرو‌های خود به رسمی و تصویب یکی از تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، درخصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر که هرگونه رابطه استخدامی اعم از روزمزد، کارگری، شرکتی یا کار معین دارند اقدام کند و به جای آن، شنیده‌هایی به گوش می‌رسد که با برخی ایثارگران خارج از حوزه شهری تماس‌هایی برقرار و پیشنهاد شده که در آزمون دستیاری شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *