🌟 اجتماعی

کشف ۱۵ هزار داروی فاسد وتاریخ مصرف گذشته

سرهنگ “داود معظمی گودرزی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: مرد میانسالی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، باتوجه به بیماری فرزندم و نیاز به تامین سریع دارو‌های درمان وی، در فضای مجازی با شخصی ناشناس که مدعی بود، پزشک و دارو ساز است، آشنا شدم. پس از صحبت‌های اولیه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به حساب وی واریز و پس از دریافت دارو‌ها و مراجعه به بیمارستان متوجه شدم که دارو‌ها فاسد است.

وی با اشاره به اینکه هویت واقعی این فرد شناسایی و مشخص شد که متهم با جعل عنوان خود را پزشک در فضای مجازی معرفی می‌کند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در مناطق شمالی تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پلیس فتا تهران با تاکید بر اینکه شهروندان دارو‌های مورد نیاز خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند، خاطر نشان کرد: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از این مکان ۱۵ هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

این مقام سایبری با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، به شهروندان یادآور شد: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *