علم و تکنولوژی

سیلی کشاورز به سیاستمدار محلی روی استیج + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان – ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سیلی زدن یک کشاورز به سیاستمدار محلی در هند را به تصویر می‌کشد. «پانکاج گوپتا»، یک عضو مجلس قانونگذاری هند در یک مراسم عمومی حضور داشت که روی استیج مورد حمله یک کشاورز سالخورده قرار گرفت. «گوپتا» روی یک صندلی بر روی استیج در مقابل تعداد زیادی از مردم محلی نشسته بود که این کشاورز با نزدیک شدن به وی یک سیلی به صورت او نواخت. این اتفاق روز جمعه و در مراسم رونمایی از مجسمه «گلاب سینگ لودهی»، در محل برپایی مراسم یادبود «کالیان سینگ»، رهبر کهنه کار حزب BJP رخ داد.

ویدئویی که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه سیلی زدن این کشاورز به این سیاستمدار هندوستانی را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که آقای گوپتا روی صندلی نشسته این کشاورز سالخورده آرام آرام به او نزدیک می‌شود. آقای گوپتا با دیدن این کشاورز به نشانه احترام دست خود را جلو می برد. اما لحظاتی بعد ناگهان او یک سیلی به صورت این سیاستمدار می‌زند. در ادامه محافظان گوپتا وارد عمل شده و این کشاورز را به پایین استیج منتقل می‌کنند.


بیشتر بخوانید

  • لحظه سقوط سیاستمدار هندی از روی استیج + فیلم

هویت کشاورز سالخورده «چاترپال» اعلام شده است. این کشاورز به یکی از رسانه‌های محلی گفت من مشکلی با این سیاستمدار ندارم. از آنجایی که این عضو مجلس قانون گذاری با آرامش روی صندلی نشسته بود من که بزرگتر از وی بودم با محبت او را زدم.»

گفتنی است؛ این عضو مجلس قانونگذاری این اقدام را توطئه‌ای از سوی حزب رقیب دانست که قصد داشت با منحرف کردن مراسم از آن بهره برداری سیاسی کند.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *