علم و تکنولوژی

تلاش مهمانان ناخوانده برای بازکردن درب خانه + فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تلاش دو خرس برای ورود به یک خانه مسکونی در آمریکا را به تصویر می‌کشد.

در این اتفاق که در منطقه‌ای در ایالت فلوریدا رخ داد یک خرس مادر و توله اش تلاشی ناموفق را برای بازکردن درب یک خانه مسکونی انجام دادند. دوربین زنگ خانه این شهروند آمریکایی لحظه‌ای را که این خرس به همراه توله اش تلاش می‌کنند تا درب خانه را باز کنند نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید

  • وحشت گردشگران از حمله ببر به خودروی آن ها

صاحب این خانه به رسانه‌های محلی گفت در لحظه‌ای که خرس‌ها قصد بازکردن درب خانه اش را داشتند او در خانه اش در سنفورد بود که از طریق دوربین زنگ درب خانه متوجه حرکت‌های مشکوک در پشت درب شد. «مارلین استارک» به وولف تیوی گفت که او در اولین نگاه متجه نشد که خرس‌ها در پشت درب خانه حضور دارند. او سپس پس از مطمئن شدن از حضور دو خرس در پشت درب خانه آن‌ها را از پشت قفل کرد.

آقای استارک در این باره به فاکس نیوز گفت: «من مطمئن نبودم آیا آن‌ها می‌توانند درب را باز کنند. با این حال خوشحال بودم که درب خانه قفل بود.»

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *