علم و تکنولوژی

باز شدن گره ۲۰ ساله راه آهن شلمچه به بصره / بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی/ نشست معاون سیاسی وزارت امور خارجه با نمایندگان اتحادیه اروپا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید

  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع) / توئیت سخنگوی شورای نگهبان درخصوص طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی / تصویری از سردار شهید سلیمانی در حساب چهره های سیاسی

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توئیتی از باز شدن گره ۲۰ ساله راه آهن شلمچه به بصره خبر داد.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اجرای «نقشه‌راه رونق غیرتورمی» توئیتی را منتشر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جدیدترین فعالیتش در صفحه مجازی اش در اینستاگرام تصاویری از بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی را به اشتراک گذاشت.

محمدباقر قالیباف

نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی

رئیس مجلس شورای اسلامی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات تصویری از خودش را در جلسه با استاندار خراسان جنوبی منتشر کرد.

 وزیر ارتباطات

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه تصویری از نشست با نمایندگان اتحادیه اروپا و کشور‌های فرانسه، چین و روسیه را منتشر کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه

علی باقری کنی

نمایندگان اتحادیه اروپا

محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش خبر از انتخاب رئیس جدید مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانوده قوه قضائیه داد.

رئیس قوه قضائیه

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *