هنری

همخوانی قرآنی که تحسین رهبر انقلاب را در پی داشت

مهدی غلام‌نژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجربه خوانش قرآن کریم به همراه فرزندانش گفت: همیشه دوست داشتم که فرزندانم نیز قرآن بخوانند و برایشان برنامه داشتم که در آینده با هم تمرین قرآن داشته باشیم. ولی به صورت کاملاً اتفاقی پسر بزرگم محسن روزی درخواست کرد که با هم فرازی از قرآن را قرائت کنیم؛ شروع به خواندن کردیم و متوجه شدم این کار خیلی‌خوب جواب می‌دهد و فیلم همخوانی خودم و پسربزرگم را برای اولین‌بار در فضای مجازی منتشر کردم که با استقبال خوبی مواجه شد.

غلام نژاد متولد روستای بشاب استان آذربایجان شرقی است؛ او از سن دوازده‌سالگی قرآن خواندن را آغاز کرد و ۲۵ سال است که در زمینه قرآن تدریس می‌کند. او الان سه فرزند پسر به نام های محسن و حسن و حسین دارد. 

این قاری قرآن درباره همخوانی قرآن با همه فرزندانش اظهار کرد: بعد از محسن، حسن و حسین نیز مشتاقانه به جمع ما پیوستند. به فکرم رسید که چهارتایی با همدیگر قرآن را بخوانیم و اولین فراز را با هم خواندیم و ویدئوی آن را در فضای مجازی منتشر کردم. بازخورد‌های خوبی از داخل و خارج از کشور داشتیم حتی از کشور عربستان یک نفر به من پیام داد و گفت که درست است که ما با شما خیلی زاویه‌ داریم، ولی می‌خواهم به‌عنوان یک برادر مسلمان از شما تشکر کنم. کلیپ شما با فرزندانتان باعث شد که فرزندان من هم تلاوت قرآن را شروع کنند و اکنون قاری قرآن شده اند.

غلام نژاد گفت: خدا را شکر با این کار توانستیم جریان‌سازی خوبی داشته باشیم و خیلی از اساتید کشورمان نیز با فرزندانشان قرآن تلاوت می‌کنند و یک جریان خوب راه افتاد. گل سرسبد پیام‌ها تماس از طرف بیت رهبری بود؛ تماس گرفتند و گفتند که مقام‌ معظم رهبری کلیپ ما را دیده اند و از این کلیپ خیلی خوششان آمده است.

مهدی غلام نژاد در کنار رهبر انقلاب

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *