🌟 اجتماعی

توقیف ۸ میلیاردی کالای قاچاق در “جنوب تهران”

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ” علی ولی پور گودرزی” ، اظهار کرد: در کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر، ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران حین گشت زنی در محدوده جاده قدیم “تهران–قم” به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از داخل خودرو ۱۲۰ عدد لامپ‌های ال‌ای دی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن کالای کشف شده، معترف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودرو محموله قاچاق را از یک بنگاهی بارگیری کرده است، گفت: کارآگاهان از محل دپوی کالا بازدید کردند و مشخص شد که در این مکان مقادیر فراوانی کالای قاچاق جمع آوری شده است.

این مقام پلیسی اظهار داشت: در مجموع ۴۹۶دستگاه پنکه، ۳۳۵ دستگاه عدد حشره کش برقی، ۱۲۰ عدد چراغ مطالعه، ۱۲۰ عدد ال‌ای دی، ۱۲۰ دستگاه مینی فن، ۶۰ دستگاه بخور و ۲۰۰ هزار عدد لوازم خرازی کشف شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.


بیشتربخوانید

  • کشف کالای قاچاق و دارو‌های غیر مجاز 
  • دپوی ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در اتاق متهم 
  • کشف ۳ میلیاردی کالای قاچاق 
  • کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال خشکبار قاچاق

    انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *