انواع پیتزا

 انواع پیتزا فست فودی طرز تهیه انواع پیتزا انواع پیتزا خانگی قیمت انواع پیتزا دانلود دستور پخت انواع پیتزا انواع پیتزا و مواد تشکیل دهنده کانال پخت انواع پیتزا انواع پیتزا رستورانی

پیتزا یکی از غذاهای بسیار محبوب و دوست داشتنی در سراسر جهان است که با دستورهای و مواد بسیار متنوعی تهیه می شود. در این مطلب سعی کرده ایم انواع پیتزا های خوشمزه و محبوب در سراسر جهان را برای شما عزیزان گردآوری کنیم، ، برای مشاهده آموزش هر پیتزا که مایلید آنرا تهیه کنید، کافیست روی تصویر آن کلیک کنید تا به صفحه آموزش منتقل شوید.

دستور تهیه انواع پیتزا

شماره ۱

پیتزا مخلوط که در بعضی از منوها با نام پیتزا مخصوص هم شناخته می شود یکی از محبوب ترین پیتزاها در سراسر جهان است. این پیتزا با مواد متنوعی تهیه می شود و تقریبا در هر کشوری یک دستور منحصربفرد دارد.

شماره ۲

پیتزا قارچ و گوشت هم از پیتزاهای معروف است و مانند پیتزا مخلوط تقریبا در همه منوها یافت می شود. این پیتزای خوشمزه را به سلیقه خود می توانید با گوشت ری ریش شده یا گوشت چرخ کرده درست کنید.

شماره ۳

پیتزا پپرونی یکی دیگر از پیتزاهای شناخته شده در سراسر جهان است. دلیل نامگذاری این پیتزا این است که در تهیه آن از سوسیس پپرونی استفاده می شود.

شماره ۴

پیتزا مرغ و قارچ هم در دسته بندی پیتزاهای بین المللی قرار می گیرد و از پیتزاهای بسیار پر مصرف محسوب می شود. این پیتزا به کسانی که نمی خواهند، از سوسیس و کالباس در تهیه پیتزا استفاده کنند توصیه می شود.

شماره ۵

درست است که به دلیل استفاده از پنیر پیتزا، معمولا پیتزاها دارای کالری بالایی هستند، اما اگر می خواهید یک پیتزای رژیمی را امتحان کنیدف توصیه ما پیتزا اسفناج است!

شماره ۶

اینکه در منزل فر یا توستر نداشته باشیم هیچ مانعی برای پخت پیتزا نیست ! به راحتی می توانید با دستور زیر یک پیتزای خونگی با طعمی عالی را در ماهیتابه درست کنید.

شماره ۷

حالا که حرف از پیتزاهای تابه ای هست، یک پیتزای تابه ای دیگر معرفی کنیم که مخصوص صبحانه است! بله درست شنیدید پیتزای صبحانه با طعمی بسیار خوشمزه!

شماره ۸

پیتزا کالزونه هم مثل خیلی از غذاهای خوشمزه بین المللی از ابداعات بسیار جذاب ایتالیایی ها هست. این پیتزای خوشمزه رو بسته هست و مواد در وسط خمیر قرار می گیرند!

شماره ۹

پیتزا مارگاریتا یکی از ارزان قیمت ترین و ساده ترین پیتزاهای بین المللی است که با توجه به اینکه مواد خاصی نیاز ندارد خیلی فوری می توانیم آنرا در منزل آماده کنیم.

شماره ۱۰

یکی دیگر از پیتزاهایی که دارای کالری کمی می باشد پیتزا سبزیجات است. این پیتزای خوشمزه را نسبت به ذائقه خود می توانیم با انواع سبزیجات درست کنیم.

شماره ۱۱

در این شماره پیتزای خاصی را معرفی نمی کنیم، با دستور زیر به راحتی می توانید پیتزای خود را درون توستر بدون اینکه خشک شود یا بسوزد درست کنید.

انواع پیتزا

این مطلب به مرور کامل تر می شود و پیتزاهای جدید به این لیست افزوده خواهد شد.