طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادام

ساندویچ مرغ و بادام , طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادام , دستور پخت ساندویچ مرغ و بادام

ساندویچ به دلیل سادگی در استفاده به عنوان یک غذای پیک نیکی یا خیابانی طرفداران زیادی دارد. یکی از این ساندویچ ها ساندویچ مرغ و بادام است. در این ساندویچ از مرغ و سبزیجات مختلف استاده شده است که با سس بادام و پنیر پیتزا مزه دار می شود. این ساندویچ در فر پخته و به صورت داغ سرو می شود. این ساندویچ را می توان در نان های کوچک تهیه کرد و به عنوان فینگر فود در مهمانی ها از آن استفاده نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادام در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
قارچ۳ عدد
مرغ پخته شدهنصف سینه مرغ
پنیر خامه ای۲ قاشق غذا خوری
اسفناج خرد و سرخ شده۱ قاشق غذا خوری
فلفل دلمه ای خرد شدهنصف یک عدد
ذرتنصف پیمانه
پنیر پیتزابه مقدار لازم
نان ساندویچی۱ عدد
مواد لازم برای سس
قارچ ریز خرد شده۴ قاشق غذا خوری
خیار شور ریز خرد شده۲ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
سس مایونز۲ قاشق غذا خوری
بادام ریز خرد شده۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادام

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ خوشمزه با مرغ و بادام در ابتدای کار، مرغ را با کمی آب و ادویه دلخواه می گذاریم تا بپزد. وقتی که پخت آن را ریز خرد می کنیم. قارچ ها را هم ورقه ای خرد می کنیم. یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود.

مرحله دوم

سپس فلفل دلمه ای و قارچ های خرد شده را درون آن ریخته و تفت می دهیم. وقتی که آب قارچ کشیده شد، مرغ های خرد شده را اضافه کرده و تفت می دهیم. در آخر ذرت پخته شده و اسفناج از قبل سرخ شده را به آن اضافه کرده و از روی حرارت بر می داریم.

مرحله سوم

وقتی مواد خنک شد، به آن پنیر خامه ای اضافه کرده و کنار می گذاریم. یک تابه دیگر را روی حرارت می گذاریم تا داغ شود. قارچ های ریز خرد شده را به آن اضافه کرده و بدون روغن تفت می دهیم تا آب آن کشیده و خشک شود.

مرحله چهارم

در این مرحله تابه را از روی حرارت برداشته و به آن خیار شور ریز خرد شده و سس مایونز و نمک و فلفل اضافه می کنیم. در آخر بادام ریز خرد شده هم اضافه کرده و مواد را به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا کاملا ترکیب و یکدست شود.

مرحله پنجم

در این مرحله روی نان باگت را برش زده و کنار می گذاریم. سپس داخل آن را خالی کرده و یک لایه از سس بادام کف آن می ریزیم. در ادامه یک لایه از مرغ و لایه سوم پنیر پیتزا می ریزیم. مجدد سس و مخلوط مرغ و پیتزا می ریزیم.

مرحله ششم

روی نان را که جدا کرده بودیم روی آن قرار می دهیم و درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار می دهیم تا پنیر نرم و روی نان خشک شود. سپس از فر خارج کرده و به دو قسمت تقسیم می کنیم و با انواع سس سرو می کنیم.