🌟 مناسبت

محسن رضایی معاون امور اقتصادی رئیس جمهور / رزومه محسن رضایی | بامتن

محسن رضایی میرقاید به عنوان معاون امور اقتصادی رئیس جمهور منصوب شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت را پیش از انقلاب رها کرده بود. در سال ۱۳۷۶ و بعد از استعفا از فرماندهی سپاه بار دیگر تحصیلات خود را ادامه داد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور مقطع کارشناسی را در رشته اقتصاد از مرکز آموزش سازمان برنامه و بودجه به پایان رساند. سپس کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه تهران دریافت کرد.

او مسئولیت‌هایی از جمله؛ فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موسس دانشگاه امام حسین (ع)، موسس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، موسس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و پی ریزی نیروی زمینی، هوایی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

رسالۀ دکتری او که در سال ۱۳۷۹ نگاشته شده، در قالب یک کتاب منتشر شده است. همچنین با پذیرفتن مسئولیت کمیسیون‌های تخصصی سند چشم انداز ۲۰ ساله، سیاست‌های کلی نظام در جذب سرمایه گذاری خارجی و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، کوشیده است تا از تجارب و دیدگاه‌های مدیریتی و اقتصادی خود برای سیاست گذاری بلندمدت کشور در حوزه‌های مختلف استفاده نماید تا ایران به جایگاهی مناسب برای زندگی شایستۀ ایرانیان برسد.

منبع:yjc.news

دیدن پست bamatn.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *