🌟 اجتماعی

توزیع پروتئین میان نیازمندان در راستای پویش «نذر افطار»

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری ۸ هزار گروه جهادی در سطح کشور رزمایش‌های مختلفی را برگزار کرده است.

او با بیان اینکه ما بسته‌های معیشتی را به منظور توزیع در میان نیازمندان، بین استان‌ها سهمیه بندی می‌کنیم، گفت: در هر استان هم قرارگاهی شکل می‌گیرد که امام جمعه استان رئیس قرارگاه است و برای عدم موازی کاری هماهنگی‌هایی را با سایر دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

سلیمانی افزود: یکی از دغدغه‌های ما این است که کار شناسایی‌ را برای توزیع اقلام میان نیازمندان دقیق‌تر انجام دهیم که در این راستا، از بانک‌ها، کمیته امداد، بهزیستی و … در سراسر کشور استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: در این راستا با بانک رفاه ایرانیان وزارت رفاه همکاری لازم را داریم، چرا که شناسایی افراد نیازمند را به صورت تجمیع انجام می‌دهد.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه در رزمایش عیدانه ۸ هزار خانواده آسیب دیده از کرونا که سرپرست خانواده خود را از دست داده بودند، شناسایی کردیم و بخشی از کمک رسانی‌های خود را به این بخش اختصاص دادیم، ادامه داد: برنامه ریزی کردیم تا انتهای سال رزمایش‌های معیشتی را ادامه دهیم.

او تصریح کرد: با توجه به موج جدید کرونا و تعطیلی مشاغل، برنامه ریزی کردیم مشاغل آسیب دیده از کرونا را با کمک اصناف گوناگون شناسایی و در مراحل آینده برای حمایت از آن‌ها تمرکز کنیم.

سلیمانی گفت: در ماه مبارک رمضان پویشی به نام «نذر افطار» داریم که با حمایت مردم و خیرین افطاری‌هایی در قالب اقلام پروتئینی تهیه شده و بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

وی افزود: این افطاری‌ها بیشتر به مناطق حاشیه شهر‌ها ارسال می‌شوند، چرا که آن‌ها دسترسی کمتری به گوشت قرمز و سفید دارند.


بیشتر بخوانید

  • محله هرندی، «تهران قدیم» می‌شود/ ارائه خدمات مشاوره در دوران پسا کرونا
  • ظرف دو ماه آینده دغدغه‌ای به اسم واکسن در کشور را نخواهیم داشت/توزیع بسته های معیشتی هر ۴۵ روز
  • جزئیات لایحه‌ شهید محسوب شدن جهادگران اعلام شد

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *