🌟 اجتماعی

تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری پیگیری شود/ حناچی تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: تذکر بنده در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری تهران و مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته، بخشنامه‌ای توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه با موضوع دستورالعمل اجرای بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و به صراحت قانون شهرداری‌ها هم تحت شمول این قانون قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بودجه و چگونگی انجام این کار هم توسط قانون پیش‌بینی شده است. لذا تذکر من به شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه انسانی است که تمهیدات لازم را برای انجام این مهم فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در صورت استنکاف شهرداری، مشمولین می‌توانند با شکایت حق خود را پیگیری کنند به همین دلیل انتظار می‌رود که مشمولان حق خود را پیگیری کنند.

نظری گفت: انتظار این است هرآنچه که برای شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه رخ می‌دهد برای شورای شهر هم اتفاق افتد چرا که رابطه استخدامی کارکنان شورا عملا با شهرداری است و از این رو تمام کارکنان شورا با هر نوع قرار داد می‌توانند از این قانون استفاده کنند تا تبدیل وضعیت شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *