🌟 اجتماعی

تقدیر نژاد بهرام از تهیه یک لایحه توسط دولت/ مجلس کوتاهی خود را با تصویب لایحه شورایاری جبران کند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: تذکر و تشکر من درخصوص تصویب لایحه هیات وزیران در هفته گذشته مبنی بر شورایاری‌ها است، متاسفانه به دلیل شکایت سازمان بازرسی و رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، در یک اقدام بسیار هوشمندانه دولت لایحه‌ای را تهیه کرد که  بر اساس آن موضوعیت شورایاری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اقدام به حق هیات دولت قابلیت تقدیر و تشکر دارد و من امیدوارم حداقل مجلس بتواند کوتاهی ۲ سال قبلش را با تصویب سریع این لایحه انجام دهد و موضوع شورایاری‌ها برای همیشه مرتفع شود.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: وزارت کشور در پی رد صلاحیت‌های گسترده هیات نظارت شورا‌ها در سطح شهرستان، استان و کشور و کم‌توجهی این وزارتخانه به سوابق و فعالیت افراد رد صلاحیت شده، نسبت به انتشار اسامی لیست‌ها کوتاهی جدی انجام داده است.

نژادبهرام اضافه کرد: در آخرین لحظات که لیست هیات نظارت به فرمانداری تهران رسیده، اسامی اینجانب زهرا نژاد بهرام و آقای بشیر نظری در لیست وجود داشته و به اذعان کسانی که لیست هیات نظارت را مشاهده کردند، به فاصله غروب تا صبح روز انتشار اسامی، نامی از این دو اسم  نبوده است.

وی گفت: وزارت کشور نسبت به این مهم بررسی لازم را انجام دهد و در پاسخ جدی نسبت به اتفاقات رخ داده در این بازه زمانی توضیحات لازم را بدهد.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *