🌟 شهرها

از مشکل متقاضیان مسکن مهر تا تعویق آزمون سراسری

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


تعویق کنکور سراسری

سلام خسته نباشید من یه داوطلب کنکوری هستم که چند وقت پیش مبتلا شده بودم به کرونا و حاله خیلی بدی داشتم ریه هام درگیر شده بود نفسم بالا نمیومد از عید درگیر شدم نزدیک دوهفته است خوب شدم خیلی زحمت کشیدم و این شد نتیجه تو مدرسه شاگرد اول بودم و اگه بخوام برم دانشگاه آزاد پدرم پولشو نداره در ضمن مامانم کرونا نگرفته و بیماری داره می ترسم سر جلسه ناقل بشم تو رو خدا به فریادمون برسید


مشکل جدید مسکن مهر

سلام. برای واریز اقساط معوقه مسکن مهر. وام مسکن مهر ما ۲۰ میلیون تومان بود. حدودا ۱۸ میلیون تا این ۷ سال پرداخت کردیم اما وقتی به بانک مراجعه کردیم گفتن که ۲۳ میلیون دیگه باید پرداخت کنید. گفتن که تعاونی اون سودی که بابت وام قرار بوده به بانک تحویل بده پرداخت نکرده و بانک هم مطالبه خودش را به اقساط پرداخت کننده وام که همون مردم هستند اضافه می کنه. من از اصفهان پیام میدم و بانک ملی شعبه نظر اصفهان این پاسخ را به من داد. لطفا رسیدگی کنید


كنكور سراسری ١٤٠٠

با سلام

احتراما خواهشمندم صدای ما دانش آموزان كنكوری١٤٠٠رو كه خيلی تلاش كرديم برای تعويق كنكور سراسری رو به گوش مسئولين برسونيد.


تعویق کنکور سراسری

از سایتتان خواستار پیگیری تعویق هستیم.لطفا در تعویق کنکور مارا یاری کنید


مشکلات دوقلوها

سلام

الان دوساله می گن به خانواده های دارای دوقلو که جزو 3 دهک اول هست ماهیانه بهزیستی کمک می کنه و این خبر هر چند ماه یک بار تکرار می شه. ولی من از 4 ماهگی بچه هام اقدام کردم و تا حالا که نزدیک به دو سالشون شده هیچ خبری نیست

من کارگرم و درآمدم هم معلومه. حداقل ماهی 700 تا 800 هزارتومان پول پوشک میدم. الان تو سایت دوقلو ها هم که برید کسی نمی گه این پولو گرفته.

فقط یک پیگیری بکنید محمد خلیلی.اراک


ثبت املاک

با سلام ، با توجه به اینکه عده ای نتوانسته درسامانه املاک ثبت کنند لطفا درمورد تمدید آن پیگیری تا بتوانند بهتر ثبت نام کنند باتشکر.


پرداخت نشدن بیمه و حقوق ۵ماه

کارکنان بخش حراست راه آهن مترو شهرجدید هشتگرد ۵ماه تمام نه بیمه واریز شده نه حقوق.هیچ کس هم پاسخگو نیست.


نصب انشعاب آب

با سلام وخدا قوت ، لطفا درمورد نصب کنتور آب درمناطق روستایی که افراد اقدام به ساخت منزل نموده اندرسیدگی وپیگیری تا ازطریق سازمان آب با تخیف وراحت تر جهت،آنان نصب گردد. باتشکر.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *