🌟 فرهنگی

دعوت انجمن قلم ایران از مردم برای شرکت در انتخابات

محسن پرویز، رئیس انجمن قلم ایران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دوستان هیئت مدیره انجمن قلم ایران باتوجه به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همانند دوره‌های پیشین،  از مردم دعوت می‌کند در انتخابات شرکت کنند و رای خود را در صندوق رای بیاندازند.


بیشتربخوانید

  • دغدغه اصلی انجمن قلم ایران جمع آوری آثار خلق شده برای سردار سلیمانی بود

وی افزود: انجمن قلم ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همانند دوره‌های قبلی به سلیقه‌های مختلف مردم احترام می‌گذارد. امیدواریم کاندیدا‌های محترم برنامه‌هایشان را در حوزه فرهنگ شفاف اعلام کنند. کشور علاوه بر عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، در زمینه فرهنگ هم با آسیب‌هایی مواجه شده است. در زمینه فرهنگ رشد نکرديم حتی می‌توان گفت در این زمینه با عقب افتادگی مواجه شدیم. رئیس جمهور بعدی باید برای جبران این مسئله برنامه‌هایی داشته باشد و اجرا کند.

رئیس انجمن قلم ایران درباره جایزه قلم زرین بیان کرد: آثار رسیده به بخش‌های مختلف جایزه قلم زرین در مرحله داوری است. داوری اکثر بخش‌های این رویداد فرهنگی به اتمام رسیده است و در مرحله داوری نهایی آثار هستند و به زودی اسامی نامزد‌های بخش‌های مختلف این جایزه ادبی اعلام می‌شود.

پرویز ادامه داد:  ۱۴ تیرماه زمان برگزاری مراسم اختتامیه جایزه ادبی قلم زرین است. در صورتی که وضعیت شیوع کرونا در کشور بهتر شود، مراسم اختتامیه به صورت حضوری برگزار می‌شود در غیر این صورت تعداد اندکی از برگزیدگان این رویداد ادبی در مراسم اختتامیه حضور دارند و مراسم از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. در روز‌های منتهی به زمان برگزاری مراسم اختتامیه درباره نحوه اجرای آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *