🌟 اجتماعی

تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی در پارک ملت تهران/ آخرین وضعیت توله فیل باغ وحش ارم

محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی یا مرال در حیات وحش بوستان ملت تهران، اظهار کرد: هفت رأس مرال یا گوزن ایرانی در حیات وحش پارک ملت قرار دارد که از  این هفت گوزن، هفت رأس آن ماده و دو رأس آن نر هستند.

کرمی افزود: دو گوساله از دو گوزن ماده به دنیا آمده اند که فعلا تحت مراقبت‌های نامحسوس هستند و جنسیتشان هم مشخص نیست، چون فعلا نمی‌توانیم به آن‌ها نزدیک شویم و اگر نزدیک شویم از سمت والدینشان طرد می‌شوند.

او  تصریح کرد: حال گوزن‌های گوساله و مادرشان خوب است و هیچ نگرانی وجود ندارد، و تحت مراقبت‌های نامحسوس هستند.

کرمی درمورد محل نگهداری این گوزن های گوساله گفت: این گوساله‌ها در مرکز نگهداری حیات وحش پارک ملت نگهداری می‌شوند و برنامه‌ای برای انتقال آن‌ها به باغ وحش ارم نداریم، همینجا فضای باز و مناسبی برای نگهداری از این حیوانات وجود دارد.

وی درباره آخرین وضعیت فیل تازه متولد شده باغ وحش ارم، عنوان کرد: وضعیت فیل تازه متولد شده مناسب است و مشکل خاصی ندارد. این توله فیل درمحیطی دور  از عموم نگهداری می‌شود تا در شرایط نرمال و با آرامش شیر بخورد تا شرایطش بهتر شود و بعد با مادرش در بازدید عموم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

  • فیل ماده باغ وحش ارم مادر شد/ حال مادر و بچه فیل خوب است

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *