🌟 اجتماعی

واژگونی پراید در بزرگراه بابایی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: در ساعت ۰۴:۵۵ بامداد امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با جداول بزرگراه بابایی و واژگون شدن آن در فضای سبز، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه، به داخل فضای سبز واژگون شده و سپس بروی سقف متوقف می‌گردد که به همین واسطه بار ترافیکی مقطعی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این جداول در این قسمت از بزرگراه وجود نداشت سواری پراید از این لاین به داخل لاین کندرو رفته بود و منحرف می‌شد و اگر خودوریی در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه جداول و جوی آب مانع از ورود این سواری به لاین کناری شدند.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید و از انجام هرگونه حرکاتی مخاطره آمیز و لایی کشی اجتناب کنند.


بیشتر بخوانید

  • توضیحات پلیس درباره پویش «تن‌ها ماسک کافی نیست» / خودرو‌ها هم فاصله اجتماعی را رعایت کنند

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *