🌟 اجتماعی

تشریح جزئیات ماموریت‌های امدادی هلال احمر در اردیبهشت ماه

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به امدادرسانی‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در اردیبهشت ماه، اظهار کرد: در اردیبهشت ماه ۲ هزار و ۲۶۰ ماموریت امدادی انجام شد و ۶ هزار و ۷۷۲ نفر از افراد آسیب دیده ناشی از حوادث مختلف خدمات امدادی دریافت کردند.

او با اشاره به نجات هزار و ۶۴۴ مصدوم در حوادث جوی و ترافیکی، گفت: هزار و ۹۲۱ آسیب دیده در این ماه اسکان اضطراری دریافت کردند و هزار و ۱۶۱ مصدوم به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام ۲۲۳ عملیات نجات فنی در فروردین ۱۴۰۰، بیان کرد: ۱۱.۵ درصد ماموریت‌های امداد و نجات ترافیکی نسبت به اردیبهشت ماه سال قبل رشد داشته که سهم بیشتر این ماموریت‌ها مربوط به ماموریت‌های ترافیکی بوده است.

محمدی عنوان کرد: بیشترین ماموریت‌ها به ترتیب در استان‌های مازندران، اصفهان، گلستان و تهران بوده است.

او افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری در محور‌های برون شهری ۳۱ استان کشور هزار و ۲۱۶ ماموریت سوانح ترافیکی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به انجام رسیده است که منجر به اعزام ۷۹۳ مصدوم به مراکز درمانی خدمات سرپایی شد و  ۱۹۴ نفر مصدوم هم در محل حادثه رسیدگی و رهاسازی شدند.


بیشتر بخوانید

  • انجام ۱۶ هزار تست pcr و قرنطینه‌ ۶۱ نفر در مبادی مرزی کشور

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *