🌟 اجتماعی

تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ از ابتدای سال جاری اظهار کرد: در مدت یاد شده این تعداد سرنگ در اندازه‌های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری سه تکه و دو تکه و سرنگ انسولین در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی تولید شده است.

وی ادامه داد: سرنگ سه تکه و دو تکه تولیدی این شرکت دارای قسمت لاستیکی موسوم به گسکت هستند که علاوه بر غیر تب زا و زیست سازگار بودن، در تولید آن‌ها از سوزن استیل ضدزنگ و دارای پوشش سیلیکونی استفاده شده است.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: سرنگ‌های ۲، ۳، ۵ و ۱۰ میلی لیتری همراه با سر سوزن زیر جلدی برای تزریق مایعات به بدن و همچنین خارج ساختن آن‌ها از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و در سرنگ ۱۰ میلی لیتر از رابر استاپر سیلیکونیزه برای حرکت یکنواخت و منظم پلاگر در درون بارل استفاده شده ضمن اینکه این قطعه مانع از نشتی مایعات در هنگام استفاده می‌شود.

عسکری استریل، یکبار مصرف، غیر تب زا و زیست سازگار، سوزن استیل ضد زنگ و دارای پوشش سیلیکونی برای ورود آسان و بدون درد و یکنواخت به بدن را از مزایای این سرنگ‌های تولیدی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران عنوان کرد.

وی اضافه کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از زیرمجموعه این سازمان و یکی از مجتمع‌های صنعتی تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در ایران است که محصولاتی همچون انواع صافی‌های دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولای وریدی و شریانی، ست تالاسمی، آنژیوکت، سوبگ، بی بگ، محلول دیالیز، محلول ضد عفونی کننده دست، ماسک سه لایه، شیلد و نظایر آن از دیگر تولیدات اصلی این شرکت در حال حاضر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *