🌟 اجتماعی

شروع مرحله اول واکسیناسیون سالمندان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عمادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه شروع تزریق واکسن کرونا توسط شبکه بهداشت شمیرانات و شبکه بهداشت شمال که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران است از دیروز از مرکز سالمندان فرزانگان شروع گردید.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات افزود: ۴۸ عدد واکسن کرونا به سالمندان و پرسنل مرکز فرزانگان تزریق شد و همچنین تزریق واکسن به نوبت شامل ۳۳ مرکز سالمندان و دو مرکز نگهداری معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات خواهد شد.

وی ادامه داد: این واکسن‌ها بر اساس لیست اعلام شده به دانشگاه علو م پزشکی دریافت، و توسط کارکنان دانشگاه کار تزریق انجام می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا در موج چهارم اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بیشتری در مراکز بهزیستی شمیرانات مانند قرنطینه کامل، لغو ملاقات حضوری، ضد عفونی روزانه، بازدید و نظارت مستمر و کنترل سلامت مددجویان، توزیع اقلام بهداشتی و … تا کنون انجام شده است و با تاکید بر این که تمامی مراکز و پرسنل آن‌ها اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از استفاده وسایل بهداشتی در مبارزه با این ویروس غافل نشوند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *