تصویب اصلاحات ماده ۵ مکرر لایحه شورای حل اختلاف در کمیسیون حقوقی مجلس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور صبح امروز (دوشنبه، سوم خرداد) از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران بازدید کرد و در خصوص ماده ۵ مکرر قانون  شورای حل اختلاف مطالبی را بیان کرد.

وی با اشاره به اشکال کوچکی که نمایندگان مجلس در بررسی  ماده ۵ مکرر لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف در صحن گرفته بودند، بیان کرد: “هیچ جای نگرانی نیست “. در روز یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی آن اشکال کوچک هم با اصلاح مختصری در عبارات برطرف شده و به تصویب کمیسیون رسید. امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید و قانون شورای حل اختلاف به تصویب مجلس  رسیده و بعد هم به تأیید شورای نگهبان برسد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در ادامه با بیان اینکه ما همچنان پیگیر کار خواهیم بود، تصریح کرد: اراده قوه قضاییه و اراده  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر این است که ان‌شاء‌الله سرنوشت همکاران عزیز ما که در طول زمان دراز به‌صورت افتخاری و بدون چشمداشت زحمت کشیدند و سال‌های طولانی کار کردند، انسجام پیدا کرده و سرنوشت کاری آنها معلوم شود تا دیگر دغدغه‌های مربوط به استخدام و مسائل مشابه را نداشته باشند.

صادقی در پایان گفت: هیچ جای نگرانی نیست و امیدواریم همانند گذشته، در آینده هم با اخلاص و جدیت و همت تمام به کارشان ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

🌟 اجتماعی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها