🌟 شهرها

از تاخیر در تحویل مسکن ملی تا گلایه از قطعی برق

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۰۷۱۹….۹۱۲: با سلام. لطفا درباره مسکن ملی گزارش تهیه کنید. طی چند ماه گذشته ۳ بار پول واریز شده است. یک بار ۴۰ میلیون در ابتدا. یک بار اسفند گذشته مبلغ ۴۰ میلیون و الان هم برای ۶ خرداد ۸۰ میلیون دیگر هم باید پول واریز کنیم، ولی متاسفانه خبری از تحویل مسکن نیست.


۷۵۱۲….۹۳۸: بعضی از مردم به درختان آب می‌دهند چرادرختان کوچه‌ها و خیابان‌ها توسط شهرداری‌ها آبیاری نمی‌شود (صبح) تا در مصرف صرفه جویی شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۰۹۹۴….۹۱۷: سلام ما کجا باید پیگیری کنیم خوردی کوییک که اسفند ۹۹تکمیل وجه کردیم هنوز تحویلمان ندادند هر چی هم زنگ‌میزنیم کسی پاسخگو نیست خودرویی که اگر تو سال ۹۸ باپولی که داشتیم می‌خریدیم خیلی به نفعمان بود الان ۱۴۰میلیون از ما گرفتند و هنوز تحویل ندادند.


۸۷۲۶….۹۱۸: سلام قراربود عیدرمضان سود سهام عدالت را واریز کنند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


۳۱۷۶….۹۱۱: سلام. خسته نباشید. از بابت قطعی برق دچارمشکلات روحی و ضرر و زیان لوازم برقی و … شده ایم. حق مردم است که برق اگر قطع می‌شود جدول زمان بندی داشته باشد و حتما از قبل به اطلاع مردم برسد.


۶۳۳۱….۹۱۲: سلام، لطفا از مسئولان برق استان البرز سوال کنید چرا بر خلاف جدول خودشان عمل می‌کنند؟ چرا ما دیروز در شهرک شقایق فردیس به جای ۲ ساعت، ۴ ساعت خاموشی داشتیم؟


۲۵۷۷….۹۰۳: ایران خودرو دیزل کامیون‌های فرسوده را با قیمت بسیار بالا و به اسم کامیون‌های روز به ما رانندگان می‌فروشند که از رده خارج هستند لطفا اطلاع رسانی کنید مسئولان رسیدگی کنند ممنون از برنامه خوبتان


۷۲۹۲….۹۳۹: سلام چرا کسی به قطی برق روستای مرزی منیوحی از توابع آبادان رسیدگی نمی‌کند؟


۶۰۸۳….۹۹۱: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟ چرا به این قشر محروم و از کار افتاده توجهی نمی‌شود؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *