🌟 اجتماعی

وزارت بهداشت سیاست سکوت را در قبال آسیب به خبرنگار فرا گرفته است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: اتفاقی که برای یکی از خبرنگاران شهری رخ داد واقعا شرم آور بود.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت نسبت به این موضوع سیاست سکوت را فرا گرفته زیرا آقای نمکی وزیر بهداشت درباره کوچکترین مسائل اظهار نظر می‌کند، اما این بار هیچ واکنشی نشان نداد.

حق شناس تاکید کرد: این سکوت وزارت بهداشت و شخص آقای وزیر را می‌توان این گونه تفسیر کرد که یا این حادثه از نگاه او اهمیتی ندارد یا می‌خواهد مشمول گذشت زمان و فراموشی شود، وقتی این وزارت خانه به عنوان نهاد بالا دستی هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نمی‌دهد، گویی بر این اتفاق افتاده صحه گذاشته و این جسارت را به سایر نیرو‌های حراستی می‌دهد تا این حوادث تلخ تکرار شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: حالا که شش روز از وقوع این اتفاق گذشته است اگر وزارت بهداشت و شخص آقای نمکی هم واکنشی نشان بدهد دیگر محلی از اعراب ندارد، اما من به عنوان نماینده مردم و عضویی از اهالی رسانه از قوه قضاییه می‌خواهم با ضارب این خبرنگار شدیدا برخورد شود تا بار دیگر شاهد حرمت‌شکنی از اهالی رسانه نباشیم.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *