🌟 فرهنگی

هنری کویل بازیگر فیلمی به کارگردانی سازنده «جان ویک» می‌شود

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «کوه نشین» به کارگردانی چاد استاهلسکی بعد از مدت‌ها در حال رسیدن به تولید است و گفته می‌شود هنری کویل برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی آن وارد مذاکره شده است. کویل بعد از بازی در فیلم‌های «مرد پولادین» و سریال «ویچر» از شبکه نتفلیکس، اکنون هنری کویل به دنبال بازی در یک اثر مهم دیگر است.

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم سینمایی «جان ویک» برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده و نیل مورتیز به همراه دیوید لیچ تهیه کنندگان آن هستند. کری ویلیامسون نویسنده فیلم «چه بر سر دوشنبه آمده» هم نویسندگی این اثر را بر عهده گرفته.

نقش هنری کویل در این فیلم سینمایی مشخص نشده، اما او برای یکی از دو نقش اصلی فیلم در نظر گرفته شده است. در فیلم اصلی که در سال ۱۹۸۶ ساخته شده بود، کریستوفر لامبرت، شان کانری و کلنسی براون نقش آفرینی می‌کردند. لامبر نقش یک مبارز اسکاتلندی در قرن ۱۶ میلادی را بازی کرد که بعد از یک بار مردن در یک جنگ و بازگشت به زندگی متوجه می‌شود که نامیرا است.

این فیلم سینمایی زمانی که در سینما‌ها اکران شد با شکست روبرو شد و ۵.۹ میلیون دلار فروخت، اما عرضه آن در نمایش خانگی به اندازه‌ای محبوب شد که لامبرت و کانری در دنباله آن در سال ۱۹۹۱ نیز بازی کردند.

کویل اخیرا با فیلمبرداری فصل دوم سریال «ویچر» برای شبکه نتفلیکس مشغول بوده و اخیرا هم برای نقش آفرینی مجدد در نقش شرلوک هلمز در فیلم «انولا هلمز ۲» به توافق رسیده است. با این حال به نظر می‌نظر می‌رسد با توجه به ریبوت فیلم‌های «سوپرمن» از سوی برادران وارن، روز‌های کویل با بازی به عنوان سوپرمن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *