🌟 اجتماعی

نیروی انتظامی فتنه‌ها را در فتنه گاه سرکوب و منهدم می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در مراسم بازدید از نمایشگاه عملکرد پلیس تهران بزرگ از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: دو ماه از سال جدید می‌گذرد و شعار سال را رهبری تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها اعلام کرده اند و نیروی انتظامی به عنوان سازمان مردمی و انقلابی این شعار را سر لوحه کار خود قرار داده است.

وی گفت: وقتی می‌گوییم تولید یعنی تمام موضوعاتی که در راستای تولیدات و خدمات کشور است باید مدنظر قرار گیرد و اقدامات خود باید در مبارزه با واردات غیر اصولی انجام دهیم و نیروی انتظامی باید شرایط مناسب را برای تولید فراهم کند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق و کسانی که مانع تولید هستند در دستور کار پلیس است، افزود: پلیس یک سازمان هوشمند، انقلابی است که به موقع و با هدف گذاری عمل می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: مردم، مسئولان و دغدغه‌مندان گوشه‌ای از تلاش‌های هدفمند پلیس را در سطح کشور باید ببنند که با اشراف اطلاعاتی اقدام می‌کند و هرکسی که قانون شکنی و ناهنجار شکنی کند نیروی انتظامی با آن برخورد می‌کند و پلیس امروز در کنار مردم است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه راهنمایی و رانندگی پلیس هوشمند عمل می‌کند، گفت: اگر کسی قانون را رعایت نکند مردم از ما می‌خواهند که اعمال قانون کنیم چراکه این جزء حقوق شهروندی است.

سردار رضایی گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، خط ویژه‌ای را تعریف کردند که گروه‌های امدادی حرکت کنند، اما متاسفانه موتور سواران به صورت گروهی وارد این خط ویژه می‌شوند و پلیس برخورد می‌کند و این آخرین اولتیماتومی است‌که به افرادی که قانون ترافیک را رعایت نمی‌کنند، می‌دهیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس فتا امروز کارشناسی عمل می‌کند، افرادی هم که در جامعه استرس ایجاد می‌کنند مانند کیف قاپ‌ها و … پلیس برخورد قاطعانه می‌کند، اما پلیس هم قاطع است هم مهربان.

وی با اشاره به قاچاقچیان سلاح غیرمجاز اولتیماتوم داد و گفت: هرگونه حمل و قاچاق سلاح غیر مجاز خط قرمز ماست و اشراف اطلاعاتی کامل داریم و کشفیاتی که امروز می‌بینید ظرف ۵ روز این باند‌ها کشف شدند و بخشی از این سلاح‌ها ساخت شیطان بزرگ است و شیطان بزرگ هم بداند که با این اقدامات ما برخورد می‌کنیم نیروی انتظامی امروز هوشمندانه هر نوع هر هدفی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های پلیس برای انتخابات گفت: ملت ما صاحب این انقلاب هستند و با موضوعات مختلف از جمله شرکت پر شور در انتخابات این را نشان خواهند داد.

سردار رضایی افزود: برخی ویروس در جامعه پخش می‌کنند که اگر من نیاییم کسی نمی‌آید،نیروی انتظامی فتنه‌ها را در فتنه گاه سرکوب و منهدم می‌کند، اگر کسی بخواهد هنجار شکنی کند برخورد می‌کنیم مردم خوشحال هستند در ۲۸ خرداد می‌خواهند در انتخابات حاضر شوند  نیروی انتظامی فتنه‌ها را در صحنه می‌زند و امروز پشتیبانی جدی مردم است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *