🌟 اجتماعی

ستاد خادم منتظر در شهرداری منطقه ۸ تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه سعید صادقی با بیان این که ستاد خادم منتظر با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، تشکیل شده، گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان از اهداف این طرح است، همچنین در این طرح، قرار است تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون‌های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه مردمی در مراسم مرتبط و کمک به نیازمندان برنامه ریزی کنند.

مسعود رنجبریان نیز در این جلسه از راه اندازی مرکز فعالیت‌های جهادی وحمایتی ثامن الحجج (ع) درمنطقه ۸ خبرداد و گفت: بدون شک استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای حمایت از نیازمندان باعث اشتیاق شهروندان به کمک رسانی هر چه بیشتر به شهروندان نیازمند جامعه و ترویج نوع دوستی و همدلی وایثار می‌شود.

شهردارمنطقه همچنین ضمن تشریح برخی اقدامات منطقه که در راستای فعالیت‌های نیکوکارانه انجام شده است نیز اشاره کرد و افزود: راه اندازی کارگاه ساخت ماسک ب ا همکاری زنان سرپرست خانوار و حمایت ازاقشار نیازمند جامعه درشرایط شیوع کرونا نمونه‌ای از این اقدامات است. این طرح نیز با هدف اشتغال‌زایی ورفع نیازوفرصت‌های اشتغال همچنین به منظورحمایت از بهره‌مندان و شاغلین مراکز کوثر، رشد و قشرنیازمند وبانوان سرپرست خانوار منطقه، راه‌اندازی شد تا شاید بتواند بخشی از مشکلات این قشر رارفع و رجوع کند.

در پایان این جلسه، احکام اعضای ستاد خادم منتظرا عطا شد که طی آن شهردار منطقه ۸ به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه منصوب و دیگر اعضای این ستاد خادم منتظر منطقه نیز احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *