🌟 فرهنگی

توجه به موضوعی جدی برای آینده هر چه بهتر ایران

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما به مناسبت روز ملی جمعیت پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ستاد جمعیت پایدار که ریاست آن را رئیس شبکه سلامت به عهده دارد، با تدارک فیلم‌های سینمایی، مستند، اینفوگرافی، موشن گرافی، انیمیشن برای تمامی شبکه ها، رادیو و تلویزیون را به روز جمعیتی تبدیل خواهد کرد.

شبکه سلامت نیز با توجه رسالت اصلی خود، تمامی برنامه‌های زنده، میان برنامه‌ها و برنامه‌های ضبط شده را با موضوع بررسی باید‌ها و نباید‌های رشد جمعیت و فرزندآوری پخش می‌کند.

پنج برنامه زنده شبکه سلامت «مادر، کودک، تندرستی»، «ایران فعال»، «ضربان»، «حال خوب» و «کشیک سلامت» با حضور کارشناسان جمعیت به موضوعات کاهش نرخ رشد جمعیت، باروری، فرزند آوری و برنامه‌های دولت آینده در این زمینه و اقتصاد و فرزند آوری می‌پردازند.

همچنین دو فیلم سینمایی «خجالت نکش» و «پدر آن دیگری» و مستند‌های «زمستان جمعیتی»، «عکس العمل دو تا کافی نیست» و «به وقت مادری» و میان برنامه‌های اینفوگرافی و موشن گرافی و انیمیشن از جمله برنامه‌هایی هستند که در حوزه جمعیت به ضرورت و اهمیت افزایش نرخ جمعیت می‌پردازند.

پخش میان برنامه‌های جمعیتی از تاریخ ۲۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *