علم و تکنولوژی

دیدار وزیر ارتباطات با مدیران شرکت پست / یادی از سردار دل ها در صفحه چهره های سیاسی / تصویری از رئیس جمهور در کنار سردار شهید سلیمانی

باشگاه خبرنگاران جوان – چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید

  • تصویری از دیدار رئیسی با شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم / برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها در نیجریه

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پستی از حضور ایشان در جلسه هیات دولت را در فضای مجازی منتشر کرد:

“با تاکید بر تامین انرژی پایدار برای فصل زمستان]: ان‌شاء‌الله امسال با رعایت الگوی مصرف شاهد قطعی گاز و برق در کشور نباشیم؛ البته تحقق این امر در گرو همکاری مردم و بخش‌های تولیدی خواهد بود.

تبیین الگوی صحیح مصرف آب، برق و گاز در کشور ضروری است و از صدا و سیما می‌خواهم با تولید برنامه‌های کاربردی عواقب و مضرات اسراف در بخش انرژی و ارایه الگوی مصرف در کشور را برای مردم تبیین کند.

همه وزارتخانه‌ها به‌ویژه وزارت امور خارجه موظف هستند برای فعال شدن کمیسیون‌های مشترک بین ایران و سایر کشور‌ها تلاش کنند تا روابط تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌های جهان توسعه یابد.

امروز سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سایر کشورهاست.

وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تبیین استاندارد‌های کالا‌های کشاورزی صادر شده به کشور‌های مختلف، فعالانه در رسانه‌ها روشنگری کند و با دعوت از کارشناسان در این مورد به صورت علمی و دقیق با مردم سخن بگوید.

شهید سلیمانی مَرد واقعی عرصه میدان بود و در عمل پایبندی خود را به ولایت و رهبری نشان داد.

[با اشاره به لزوم توجه و دلجویی از خانواده شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی]: تأمین حقوق قانونی این خانواده‌ها به ویژه تسریع در پرداخت غرامت به آن‌ها لازم و ضروری ضروری است و وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و معاونت حقوقی با تشکیل کارگروهی برای پیگیری رفع مشکلات خانواده‌های این حادثه اقدام کنند.”

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پستی را از دیدار با مدیران شرکت ملی پست در صفحه اش منتشر کرد:

“امروز در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم. من از ابتدای مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود. می‌دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده، اما این‌ها را کافی نمی‌دانم و هر روز پیگیر راهکار‌های بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.
در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک و فعال و متحول شود و خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهد. تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکار‌های فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد.
سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمند‌سازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.
هرگز یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم لنگ نماند چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.”

پست زارع پور

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره‌های سیاسی پست‌هایی از ایشان را منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور:

استوری رئیسی

احمد وحیدی، وزیر کشور:

“غبطه خوردیم به حالش که خریدش ارباب”

توئیت وحیدی

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان:

استوری موسوی

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در دولت دوازدهم:

استوری رحمانی فضلی

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *