علم و تکنولوژی

حضور انویدیا در CES ۲۰۲۲ با فناوری‌های جدید

باشگاه خبرنگاران جوان – رویداد CES ۲۰۲۲ در حال برگزاری است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی محصولات جدید خود را در این مراسم رونمایی کرده یا خواهند کرد. شرکت AMD نیز پس از رونمایی از پردازنده‌های موبایل Ryzen ۶۰۰۰ و کارت گرافیک Radeon ۶۵۰۰ XT، فناوری نرم افزاری Radeon Super Resolution یا همان RSR را با قول پشتیبانی از اکثر بازی‌ها معرفی کرد.

به نقل از جی اس ام آرنا، فناوری Radeon Super Resolution شرکت‌ ای ام دی قرار است تکنیک SuperSampling را به واسطه هوش مصنوعی، برای اکثر بازی‌های موجود فعال کند، حتی اگر آن بازی‌ها از فناوری FidelityFX Super Resolution یا همان AMD FSR پشتیبانی نکنند. به گفته این شرکت، تکنولوژی RSR بر پایه الگوریتم FidelityFX Super Resolution توسعه یافته است و این تکنولوژی به صورت نرم افزاری و به همراه درایور AMD Adrenalin منتشر خواهد شد و در نتیجه با بازی‌های بیشتری سازگاری خواهد داشت.

علاوه بر فناوری RSR، شرکت‌ای ام دی چندین قابلیت جدید دیگر را در آپدیت‌های بعدی به نرم افزار آدرنالین اضافه خواهد کرد که در بین آن‌ها می‌توان به بهبود سیستم استریم AMD Link و قابلیت AMD Privacy View اشاره کرد. قابلیت Privacy View به کمک تکنولوژی رهگیری چشم شرکت Eyeware بخش‌هایی از نمایشگر که کاربر به آن‌ها نگاه نمی‌کند را محو می‌نماید.


بیشتر بخوانید

  • زمان بازدید از نمایشگاه CES ۲۰۲۲ یک روز کاهش می‌یابد
  • رقابت مرسدس با تسلا در طراحی خودرو VISION EQXX

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *