🌟 فرهنگی

«میم‌و‌نون‌های جداشده از من» منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان مجموعه داستان «میم و نون‌های جداشده از من» اثر سمیه کاتبی در نشرصاد منتشر شد. این اثر ۱۸ داستان را دربرمی گیرد که محوریت آن‌ها بیشتر زنان و موضوعات مرتبط با آن است. از جمله آن‌ها می‌توان به عق، تنهایی و کار اشاره کرد.


بیشتربخوانید

  • ترجمه کتاب «هزار راه نرفته» منتشر شد

«میم و نون‌های جداشده از من» قصه آدم‌هایی است که داستانی ندارند. عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفاتی بدیع و هنرمندانه نویسنده این اثر را خواندنی کرده است.

سمیه کتابی سال ۱۳۶۱ در نیشابور متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علاقه اش را به ادبیات و داستان با حضور در دوره‌های مختلف داستان نویسی دنبال کرد. از جمله این دوره‌ها می‌توان به ظرایف نویسندگی محمدحسن شهسواری، روش‌های فضاسازی در داستان کوتاه محمدرضا شرفی خبوشان و دوره‌های داستان‌نویسی جلال آل‌احمد نشر صاد، این اثر شامل ۱۸ داستان است که محوریت بیشتر آن‌ها زنان و موضوعات مربوط به آن‌هاست؛ مثل عشق، تنهایی، کار و…. «میم‌ونون‌های جداشده از من» قصه آدم‌هایی‌ست که قصه‌ای ندارند! عناوین خلاقانه هر روایت در کنار توصیفات بدیع و هنرمندانه‌ی نویسنده این کتاب را خواندنی کرده است.

سمیه کاتبی متولد ۱۳۶۱ در نیشابور و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. علایقش در حوزه ادبیات و داستان را با حضور در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی دنبال کرد. دوره‌هایی از جمله، او در عرصه نشریات نیز دستی بر قلم دارد و چندین اثر داستانی کوتاه در همشهری داستان، روزنامه اعتماد، روزنامه ایران و داستان نامه منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *