طرز تهیه شکلات آلمانی

طرز تهیه شکلات آلمانی طرز تهیه شکلات بیسکویتی فیلم طرز تهیه شکلات آلمانی طرز تهیه شکلات آلمانی قالبی طرز تهیه شکلات با بیسکویت و گردو طرز تهیه شکلات آلمانی بدون فر طرز تهیه شکلات یخچالی

شکلات آلمانی یکی از انواع شکلات های خوشمزه و ساده بین المللی است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات آلمانی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم شکلات آلمانی
بیسکویت پتی بور ۲۰۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
کره ۲۰۰ گرم
شکر ۱ پیمانه
پودر کاکائو ½ پیمانه
زست پوست پرتقال ۲ قاقش غذاخوری
مغز گردو و پسته به مقدار کافی

طرز تهیه شکلات آلمانی

مرحله اول

برای تهیه شکلات آلمانی خوشمزه ابتدای کار مغز گردو و پسته را با کمک چاقو به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه بیسکویت پتی بور را درون غذاساز می ریزیم، سپس میکس می کنیم تا بیسکویت پوره شود.

مرحله دوم

حالا کره را به همراه پودر کاکائو درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس هم می زنیم تا پودر کاکائو با کره مخلوط شود.

مرحله سوم

در این مرحله تخم مرغ را به همراه شکر درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با دور تند همزن برقی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه مخلوط تخم مرغ را به مخلوط کره اضافه می  کنیم.

مرحله چهارم

حالا مخلوط تخم مرغ را تند تند هم می زنیم تا تخم مرغ نبندد. توجه داشته باشید اگر در هم زدن مخلوط تخم مرغ سرعت العمل بالایی نداشته باشید تخم مرغ روی حرارت پخته می شود. زمانی که شکر حل شد قابلمه را از روی حرارت بر می داریم.

مرحله پنجم

در این مرحله پرتقال را می شوییم، سپس با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه بیسکویت پودر شده را به همراه مغزیجات و زست پوست پرتقال درون مایه شکلات می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شود.

مرحله ششم

حالا درون قالب مورد نظرمان را با کیسه فریزر می پوشانیم، سپس مایه شکلات را درون قالب می ریزیم و با پشت قاشق شکلات را فشار می دهیم تا مواد فشرده و یکدست شوند. در ادامه با کیسه فریزر روی شکلات را می پوشانیم.

مرحله هفتم

در نهایت قالب را به مدت ۵ ساعت درون یخچال فریزر قرار می دهیم تا شکلات کاملا سفت شود. در ادامه پس از گذشت این زمان قالب را از یخچال فریزر خارج می کنیم، سپس درون ظرف مورد نظرمان بر می گردانیم و به دلخواه تزئین می کنیم. نوش جان.