علم و تکنولوژی

تصویری از هیأت‌های مذاکره کننده ایران و روسیه در وین / روایتی از دیدار هفتگی زارع پور با نمایندگان مجلس / توئیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص حذف سرخابی ها

باشگاه خبرنگاران جوان – چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید

  • تاکید رئیسی بر رفع نیاز‌های ضروری و فوری سیل‌زدگان / یادی از شهید احمد کاظمی در صفحه رئیس مجلس / پست وزیر ارتباطات از تاریخچه پست و پستخانه در کشور

احمد وحیدی، وزیر کشور تصاویری از معارفه استاندار کرمانشاه را در صفحه اش منتشر کرد:

علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد ایران در وین تصویری از رایزنی هیأت‌های مذاکره کننده ایران و روسیه را در صفحه اش بارگذاری کرد:

پست باقری کنی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیدارهای هفتگی با نمایندگان مجلس پستی را منتشر کرد:

“یکی از برنامه‌هایم در طول هر هفته میزبانی از نمایندگان محترم مجلس و استانداران در دفتر است. استاندار ارشدترین مقام دولتی در هر استان و بیش از هر کسی به ظرفیت‌ها و مشکلات استان واقف است و البته با قدرت اجرایی که دارد بیش از هر کسی در رفع موانع پیش روی طرح‌های استانی هم تواناست. دیروز جداگانه میزبان استانداران محترم زنجان و البرز بودم.

استاندار زنجان آی تی من است و دکترای کامپیوتر دارد و از این منظر اشتراکات کارشناسی و فنی داریم. آقای دکتر افشارچی هم استاد دانشگاه است و هم فعال حوزه صنعت فاوا و برای ایجاد تحول در صنعت فاوای استان انگیزه و انرژی زیادی دارد. با انگیزه و انرژی‌ای که در وجودشان دیدم به تحول در استان، به ویژه اجرای طرح‌های نوین حوزه فاوا، امیدوارم. با ایشان درباره توسعه پروژه‌های مربوط به اقتصاد دیجیتال، شبکه فیبر نوری استان و اشتغال فناورانه‌پایه گفتگو کردیم. در ضمن زنجان از استان‌هایی است که هنوز تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های کم‌برخوردار آن از نعمت ارتباطات پایدار و پرسرعت بهره‌مند نیستند یا به شبکه ملی اطلاعات متصل نشده‌اند. با پشتوانه ایشان روند اتصال این روستا‌ها هم سرعت خواهد گرفت.

آقای عبدالهی، استاندار البرز هم از معاونان سابق شهرداری پایتخت هستند که با کوله‌باری از تجربیات گرانسنگ، سکان استانداری البرز را عهده‌دار شده‌اند. البرز به دلیل همجواری با تهران ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد. همفکری برای فعال کردن ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، توسعه صادرات خدمات فناورانه‌پایه و توسعه اقتصاد دیجیتال موضوع گفتگو با آقای عبدالهی بود. درباره اجرای سریع پروژه فیبرنوری استان هم که از کلان‌پروژه‌های ملی است بحث کردیم و قرار شد هماهنگی لازم با دستگاه‌های استان برای سرعت دادن به این پروژه ملی انجام شود.”

پست زارع پور

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویری از امضای تفاهم نامه بین صندوق اعتباری هنر و ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در حسابش منتشر کرد:

بر اساس امضای تفاهم‌نامه میان صندوق اعتباری هنر و ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، اعضای کانون مساجد سراسر کشور از خدمات فهما کارت قابل ارائه توسط هنر کارت برخوردار می شوند. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه داریم با به هم پیوسته کردن شبکه ها اتفاقات خوبی را رقم بزنیم

توئیت اسماعیلی

حجت الله عبدالملکی، ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار نامه ای که درخصوص وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رئیس جمهور فرستاده، نوشت:

“حذف دو باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که محصول مدیریت غلط گذشته است، کام همه را تلخ کرده؛ ماه گذشته در نامه‌ای به رئیس‌جمهور محترم پیشنهاد دادم تا مدیریت این دو تیم در قالب تعاونی به مردم واگذار شود؛ این تجربه باشگاه‌داری در دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید تجربه شده و یک قاعده پذیرفته شده جهانی است؛ این نامه از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزرای محترم ورزش و اقتصاد ارجاع شده است؛ وزارت مردم، تنها راه حل بحران سرخابی‌ها را واگذاری مدیریت آن‌ها به خود مردم می‌داند.”

توئیت عبدالملکی

توئیت عبدالملکی

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *