علم و تکنولوژی

حیرت گردشگر از یوفو شناور در ساحل + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان – تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

به تازگی رویت یک یوفوی درخشان در سواحل شهر نیپلز در ایالت فلوریدا خبرساز شده است. یک گردشگر محلی در یکی از سواحل شهر نیپلز این شیء پرنده درخشان را مشاهده کرد. این گردشگر که هویتش «مت کراوس» اعلام شده در مصاحبه‌ای گفت که او این شیء پرنده درخشان را که دارای سه چراغ بسیار درخشان بود، رویت کرد. بنا به گفته این گردشگر این شیء پرنده حدود ۱۵ دقیقه در همان حوالی بود و سپس ناپدید شد. این اتفاق در یکی از سواحل شهر نیپلز رخ داد.


بیشتر بخوانید

  • صحنه عجیب پرواز یک یوفو بر فراز اقیانوس

در یکی از ویدئوهایی که این گردشگر از این شیء پرنده درخشان منتشر کرده آن را در نزدیکی ساحل در حالی که روی آب‌های ساحل شناور است نشان می‌دهد. در این ویدئو دست کم چهار چراغ روشن که سه چراغ بسیار درخشان هستند، دیده می‌شود. کراوس در این باره گفت: «بعدازظهر روز چهارشنبه بود که من و همسرم در آسمان ساحل به دنبال ماه می‌گشتیم. اما ماه را در آسمان پیدا نکردیم. ما به جای ماه یک شیء پرنده را که دارای چراغ‌های روشن درخشان بود، دیدیم. این چراغ‌ها بسیار درخشان بودند و چشمک می‌زدند. انگار چهار چراغ بودند و در جهت‌های مختلف حرکت می‌کردند. یکی از آن‌ها به مدت ۱۵ دقیقه در یک نقطه ثابت بود.»

بنا به گفته کراوس این چراغ‌های درخشان صدا نداشتند و فقط روی آب ساحل شناور بودند. مسئولان فرودگاه بین المللی جنوب غربی فلوریدا ضمن بی اطلاعی از این حادثه اعلام کردند در صورت وقوع اتفاق غیرعادی دیگری آن را به اطلاع مردم خواهند رساند. آن‌ها اظهار نظر در این باره را به بعد از مکاتبه با ارتش موکول کردند.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *