علم و تکنولوژی

سگ نگهبان جان صاحبش را در تصادف نجات داد

باشگاه خبرنگاران جوان – به تازگی یک سگ نگهبان جرمن شپرد جان صاحبش را که در یک خودروی نابود شده از تصادف گرفتار شده بود، نجات داد.

در حالی که صاحب این سگ پس از تصادفی شدید در نیمه‌های شب با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، این سگ در خیابان به دنبال کمک می‌گشت. هنگامی که ماموران گشت پلیس در نیوهمپشر این سگ شپرد سرگردان را در خیابان مشاهده کردند، در ابتدا تصور نمی‌کردند که ماجرا به چه صورت متفاوتی پیش خواهد رفت. ماموران پلیس پس از دیدن «تینسلی» سرگردان در خیابان تصمیم گرفتند تا به آن نزدیک شوند. اما این سگ ضمن فرار از دست ماموران آن‌ها را به جاده بین ایالتی ۸۹ راهنمایی کرد.

ماموران پس از تعقیب سگ با صحنه‌ای شوک آور مواجه شدند. آن‌ها یک وانت بار کاملا نابود شده را مشاهده کردند که دچار واژگونی شده بود. ماموران متوجه شدند با وجود آنکه دو سرنشین وانت بار قبل از وقوع حادثه از آن خارج شده اند، اما به شدت آسیب دیده اند.


بیشتر بخوانید

  • سگ نگهبان نقشه آدم ربایی را نقش بر آب کرد

خوشبختانه تینسلی ماموران را در زمان مناسبی به محل حادثه راهنمایی کرد و هر دو سرنشین از جمله صاحب این سگ با وجود جراحت شدید از مرگ نجات یافتند. یکی از مجروحان «کم لاندری» بود که بعدا مشخص شد صاحب تینسلی است. لاندری گفت: «این سگ نگهبان من است.”

گفتنی است؛ لاندری، صاحب تینسلی از بیمارستان مرخص شده و دوران بهبودی خود را در منزل سپری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *