11111111111 جان سالم به در بردن مسافران از حادثه برخورد پرنده به هواپیما + تصاویر – معرف
علم و تکنولوژی

جان سالم به در بردن مسافران از حادثه برخورد پرنده به هواپیما + تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان – مسافران یک پرواز چارتر پس از آنکه یکی از پروانه‌های هواپیما بعد از برخورد با یک پرنده وارد کابین شد به طور معجزه آسایی از خطر گریختند. یک فروند هواپیمای شرکت هوایپمایی ایرلینک مسافرانی را از ژوهانسبورگ به یک معدن الماس در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی منتقل می‌کرد که این حادثه رخ داد.

بنا به گزارش نیوزلند هرالد این پرنده با چنان نیرویی به به موتور سمت راست هواپیما برخورد کرد که موجب شکسته شدن ملخ موتور و سپس برخورد آن به بدنه هوایپما و ورود آن به داخل کابین مسافران شد. خوشبختانه در این حادثه به دلیل آنکه پروانه به صندلی‌های خالی برخورد کرد به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشد. با این حال به داخل کابین هواپیما خساراتی وارد شد. تعداد مسافرانی که در لحظه وقوع حادثه در داخل هواپیما حضور داشتند مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید

  • شکسته شدن شیشه هواپیما در آسمان

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرلینک با تایید این حادثه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هواپیمای ایرلینک جت استریم ۴۱ که در حال انجام یک پرواز چارتر خصوصی بود هنگام فرود در فرودگاه ونیتیا با یک پرنده بزرگ برخورد کرد. اگرچه به هواپیما خسارت قابل توجهی وارد شد، اما هیچ یک از مسافران یا خدمه دچار آسیب نشدند.»

در همین حال تصاویری که در توئیتر منتشر شده است خساراتی را که ورود پروانه به داخل کابین مسافران به هواپیما وارد کرده نشان می‌دهد. پونتیوس پیلات کاربری که این تصاویر را در توئیتر منتشر کرد در شرح آن نوشت: «یادم باشد که هنگام مسافرت با هواپیما نزدیک پروانه ننشینم. خوشبختانه هیچ یک از مسافران جت ۴۱ آسیب ندیدند. مطمئنا اگر در هواپیما چرت می‌زدید این حادثه شما را بیدار می‌کرد.»

هواپیمای مسافربری

برخورد پرنده

سوانح هوایی

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *