هنری

نگاه جدی به سینمای ایران در جشن منتقدان

باشگاه خبرنگاران جوان– علی غفاری، کارگردان سینما، از جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان به عنوان یکی از بزرگترین جشن‌های سینمای ایران یاد می‌کند و می‌گوید، این جشن نشان دهنده نگاه جدی به سینما است.

کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» که در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مورد داوری قرار گرفته است با اشاره به اینکه نگاه سینماگران به جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران یک نگاه جدی است، از تعیین کننده بودن نگاه منتقدان نسبت به فیلم‌ها گفت و آن را با ارزش و سازنده خواند.

اعتماد سینماگر موضوع دیگری بود که غفاری در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد و عنوان کرد که این اعتماد نباید خدشه دار شود، چون با خدشه دار شدن این اعتماد، اعتبار جشن زیر سوال می‌رود.

غفاری با انتقاد از جشنواره‌هایی که در کشور برگزار می‌شود از برخی لابی گری‌ها در این جشنواره‌ها شکایت کرد و ابراز امیدواری کرد که این اتفاقات در جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان رخ ندهد و این جشن از عدالت و حرفه‌ای گری خارج نشود.

او از ادامه دار بودن نگاه کارشناسانه و عادلانه به تولیدات یکساله سینمای ایران برای حفظ اعتبار این جشن در دوره‌های بعدی ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *