علم و تکنولوژی

فرار از واکسن به بالای درخت + فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پس از شیوع گسترده کرونا در جهان به منظور مقابله با این بیماری مرگبار تزریق واکسن‌ها آغاز شد. در حالی که بیشتر جمعیت جهان از تزریق واکسن‌های ساخته شده استقبال کرده اند، اما عده‌ای نیز به علت اورژانسی بودن این واکسن‌ها از تزریق آن خودداری می‌کنند.

در همین ارتباط به تازگی یک مرد میانسال هندوستانی که برای فرار از تزریق واکسن کرونا دست به اقدامی عجیب زده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این مرد هندوستانی که هویتش اعلام نشده برای فرار از تزریق واکسن به بالای درخت صعود کرد. این اتفاق در منطقه ویلانور واقع در پوداچری رخ داد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است این شهروند هندی را در بالای درخت نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که ماموران تزریق واکسن در پایین درخت حضور دارند از این مرد درخواست می‌کنند تا به پایین بیاید. با این حال ظاهرا این مرد که از واکسن وحشت زیادی دارد کماکان در بالای درخت دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • شکسته شدن شیشه هواپیما در آسمان

در این ویدئو صدای این مرد شنیده می‌شود که به ماموران بهداشت می‌گوید: «من نمی‌خواهم واکسن بزنم. شما نمی‌توانید مرا بگیرید.»

گفتنی است؛ این نخستین بار در هند نیست که افراد برای فرار از تزریق واکسن دست به اقدامات عجیب می‌زنند. چند هفته پیش نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که یک زن سالخورده، یک زن تزریق کننده واکسن کرونا را مورد تعقیب قرار داده بود.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *