11111111111 شباهت کاراکترهای «یاور» و «حشمت فردوس» از نگاه داریوش ارجمند – معرف
🌟 فرهنگی

شباهت کاراکترهای «یاور» و «حشمت فردوس» از نگاه داریوش ارجمند

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سریال تلویزیونی «یاور» گفت: من سال‌های سال، با سعید سلطانی و سعید مطلبی در سریال موفق «ستایش» همکاری کردم؛ سریالی که شاید موفق‌ترین سریال تلویزیونی بوده است.

بازیگر سریال «امام علی» بیان کرد: سعید مطلبی نویسنده و سعید سلطانی کارگردان سریال یاور هستند. سریال مناسبتی «یاور» بسیار جذاب است و نظیر ندارد؛ موضوعات بسیار مهمی در ارتباط با جوانان در این اثر تلویزیونی مطرح می‌شود. همین مسئله من را برای بازی در آن مشتاق کرد.

وی در ادامه گفت: یادآوری مسائل فرهنگی- خانوادگی در این سریال بسیار مهم است. برای مثال یک دیالوگ زیبا دارد که از زبان یاور نقل می‌شود و می‌گوید: از یک چوپان می‌پرسند روزگار گوسفندانت چگونه می‌گذرد. چوپان گفت نمی‌دانم، اما وقتی پشم آنان را زدم دیدم نصف آنان گرگ هستند.

بازیگر سریال «مسافری ری» تصریح کرد: امیدوارم فهم موضوعی این سریال به مخاطب منتقل بشود.  «یاور» هم آدمی از همین اجتماع است که کارش را از فقر شروع و شروع به رشد کرده است. شاید این تنها شباهت یاور و حشمت فردوس در سریال «ستایش» باشد.

انتهای پیام/

 

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *