11111111111 تصادف شدید آلفا رومئو با کیا سراتو – معرف
🌟 اجتماعی

تصادف شدید آلفا رومئو با کیا سراتو

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ “مجید رنجبر” عنوان کرد: در ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب آزادگان بعد از پل لشگری به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده آلفا رومئو به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد، با سواری کیا سراتو به شدت برخورکرده و، چون دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه از حرکت باز می‌ایستد.
 
سرهنگ باقر پور ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو وسیله با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.
 
رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری آلفا رومئو به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد نسبت به سواری سراتو مقصر شناخته شد.
 
وی از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت با سرعت بالا بپرهیزند و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم.
 
باقر پور گفت: علیرغم شدت حادثه و غیرقابل حرکت بودن هر دو وسیله نقلیه به خاطر برخورد شدید، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با کنار کشیدن هر دو خودرو به وسیله جرثقیل، ترافیک در این محدوده به حالت عادی خود بازگشت.
 
انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *