11111111111 تصادف شدید پراید با گاردریل – معرف
🌟 اجتماعی

تصادف شدید پراید با گاردریل

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۵۰ بامداد امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل‌های مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی خروجی هوانیروز و رفتن این سواری به داخل گاردریل‌های بزرگراه، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مومنی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد و چرخش به دور خود به شدت با گاردریل‌های میانی بزرگراه بابایی برخورد کرده و پس از رفتن به داخل رفیوژ میانی متوقف شده که به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این گاردریل‌ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می‌شد معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل‌ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف بزرگراه گردیدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

مومنی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

سرهنگ مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *