🌟 اجتماعی

معارفه ۲ مدیر عالی جدید در دستگاه قضائی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام دکتر مصدق استاد حوزه و دانشگاه و معاون حقوقی سابق دستگاه قضا به ریاست دیوان عدالت اداری و دکتر علی غلامی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق (ع) و از پژوهش گرهای فعال فرهنگی و اجتماعی به عنوان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضائی منصوب شدند.

امروز اما مراسم معارفه این 2 مدیر جدید با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد تا مسیر تحولی در دستگاه قضائی سرعت و قوت بیشتری بگیرد.

دیوان عدالت اداری که در پیشگیری از اقدامات خلاف قانون دستگاه های اداری و اجرایی نقش بسیار مهمی داشته و ملجا و پناه مردم در این موارد میباشد از طرفی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که نقش بسیار مهمی در درک دقیق دستگاه قضائی از معضلات و مشکلات اجتماعی دارد از سوی دیگر، 2 مجموعه ای هستند که با تغییرات تحول خواهانه روبرو شده اند .

مصدق رئیس جدید دیوان عدالت اداری از ابتدای ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه به عنوان معاون حقوقی قوه قضائیه عملکرد موفقی داشته و از چهره های خوش سابقه و با تجربه دستگاه قضائی محسوب میشود.

علی غلامی نیز به عنوان یک جوان با مدرک دکتری رشته حقوق، استاد دانشگاه و فردی که دارای سال ها سابقه ی امور پژوهشی و علمی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی است یکی از مدیران تازه نفس دستگاه قضائی محسوب میشود که میتوانند به روند اصلاحات و تحول در این مجموعه کمک شایانی کنند.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی مسئولیت دیوان عدالت اداری و دکتر الفت مسئولیت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *