? اجتماعی

تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان کرد: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در سطح شرق استان تهران از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه شرایط ویژه مشخص شده برای ترخیص به مدت ۲ ماه است انتظار داریم مالکان یا متصرفان خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها با دست داشتن قبض و مدارک خودرو از جمله سند و مدارک احراز هویت با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در تسهیلات پلیس راهور، مالکان خودرو‌ها برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به گواهینامه و بیمه ندارند.

سرهنگ “سلیمانی” افزود: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط (یک ساله) وجود داشته و جرایمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند مورد بخشودگی واقع می‌گردند.

وی با بیان اینکه جرایمی که بخشوده می‌شود مربوط به سال ۹۹ به قبل است، عنوان کرد: خودرو‌های شخصی و عمومی که در سن فرسودگی است شامل این طرح نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *