11111111111 گلایه شهروندان از کمبود دارو در شهرهایشان – معرف
🌟 شهرها

گلایه شهروندان از کمبود دارو در شهرهایشان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز درباره کمبود دارو پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

شما هم اگر در شهرتان با این دغدغه روبرو هستید برای ما پیام ارسال کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

عدم خدمات بیمارستان
سلام بیمار اورژانسی با سابقه سکته و آنژیو داشتیم بعد از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم هیچ کس حضور ندارند بعد از حدود نیم ساعت که دکتر را پیدا کردیم هم بعد از گرفتن فشار حتی یک سرم نداشتند که به بیمار تزریق کنند تا فشارش بالا بیاید لطفا رسیدگی کنید.


کمبود داروی آندومایسین برای شیمی درمانی
امشب برنامه تون رو راجب کمبود انسولین دیدم، گفتم مشکل خودم رو هم بگم شاید گزارشی تهیه بفرمایید
نزدیک یک ماه هست که همسرم باید شیمی درمانی شود، ولی داروی آندومایسین پیدا نمی‌شود. وقتی زنگ می‌زنی هیچ کس جوابگو نیستند
مدت ۴ماه یکی از دارو‌های بیماران ام اس به نام بتافرون در بازار موجود نیست هرچی تماس می‌گیریم می‌گویند وارد نشده است.


باسلام و عرض خسته نباشید
لطفا در خصوص کمبود دارو نیز اطلاع رسانی فرمایید. بنده و برادرم دچار میگرن شدید هستیم که حدود ۲۰ ساله با این مشکل زندگی می‌کنیم و حدودا شش ماهی است تحت نظر دکتر قرصی بنام دپاکین ۵۰۰ می‌خورم که واقعا برامون کارسازه بوده. متاسفانه دیروز تقریبا کل داروخانه‌های ارومیه را گشتیم، ولی پیدا نکردیم.


مشکلات دسترسی به دارو بیماران خاص
سلام با عرض خسته نباشید. بعضی از بیماران خاص مثل افراد دیابتی (انسولین) ,بیماران قلبی و… به دلیل بیماری کرونا و مشکلات رفت و آمد و نبود دارو و قرنطینه امکان دسترسی به دارو به صورت حضوری نیستند. در حد الامکان اگر باخرید اینترنت دارو از سایت‌های معتبر وزارت بهداشت و پر کردن مشخصات شخص متقاضی دارو امکان خرید برای این عزیزان فراهم می‌شد با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند. لطفا رسیدگی نمایید.


سلام. دارو‌های اساسی بیماران اعصاب و روان و به خصوص صرع شامل (قرص قرص پریمیدون ۲۵۰ میلی گرم) و (کپسول فنی تویین ۱۰۰ میلی گرم) چندین ماه است که در داروخانه‌ها نایاب شده وتوزیع نشده که مشکلات عدیده برای بیماران صرعی و خانواده‌های آنان بوجود آورده. لطفا از مسوولان غذا و دارو درخواست بررسی و رفع مشکل نمایید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *