? شهرها

از بستن مزارستان شهر کنگاور تا درخواست تعویق کنکور

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

سدمعبرخودرو
باتوجه به پیگیری‌های مداوم و تماس باپلیس راهور، پلیس ۱۱۰ و همین طور شهرداری، اماهمچنان خودروها، به صورت دوبله، و در سرپیچ ورودی خیابان، و کوچه، توقف کرده و باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی شده که به کررات، تصادف رخ داده و مسئولان، پاسخگو نیستند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


اجبار به امتحانات حضوری هنرستان‌ها
هنرستان‌ها در رشته‌هایی مثل کامپیوتر و حسابداری به راحتی می‌توانند آزمون آنلاین بگیرند و گرفته اند؟! اما بازهم دانش آموزان پایه دهم را مجبور می‌کنند در شرایط نارنجی به مدرسه بروند و امتحان بدهند.


تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو
امروز ۱۹ خرداد ماه برای نوبت گرفتن برای تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو وارد سایت شدم و در کمال ناباوری همه نوبت‌ها تا تاریخ سه شنبه هفته بعد یعنی بیست و پنجم پرشده و بعد از آن هم به شما نوبت نمی‌دهند الان من که مشتری دارم برای فروش خودرو یا خریدن خودرو باید چه کار کنم تمامی مراکز تعویض پلاک تهران ظرفیتشون تکمیل است تورو خدا رسیدگی کنید خسته شدیم هرچی اینترنتی می‌شود باید راحت‌تر بشه بدتر می‌شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید ممنون


آزمون استخدامی وزارت بهداشت بهمن ۹۹
با عرض سلام وخسته نباشید. با گذشت ۵ ماه از آزمون و جوابش هنوز به جهت شروع به کار به افراد قبولش شده اطلاعی ندادند با این که قرار بود اواخر فروردین ماه حکم زده شود. لطفا پیگیری کنید.


درخواست تعویق کنکور
اگر شرایط تیر ماه خوب بود ارشد می‌انداختند تیرماه نه اینکه ۲ ماه عقب بیاندازند ما داوطلبان کنکور ضد کرونا نیستیم خواهش می‌کنم پیگیر این ماجرا شوید.


بستن مزارستان شهر کنگاور
سلام وقت شما بخیر. در کدام شهر ایران مزارستان را بسته اند که از کرونا جلوگیری شود؟ آیا در پاساژ احتمال وجود کرونا هست یا در مزارستان که فضای باز میباشد؟ کنگاور شهر بسیار عجیبی است و قوانین خاص خودش را دارد. در هیچکدام از شهر‌های دیگر استان کرمانشاه این مسئله وجود ندارد یا حتی در تهران که خطرناک‌ترین وضعیت کرونایی را دارد بهشت زهرا باز است.
با چه توجیهی دور تا دور مزارستان را بسته اند که مردم نتوانند به مزار بستگانشان بروند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *