? اجتماعی

هم سطح سازی معابر در دستور کار شهرداری تهران است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس بهزیستی کشور در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: بعضی از فعالیت‌های خیلی گسترده همچنان کار نشده است و یا کاستی‌های زیادی وجود دارد و به زیرساخت‌ها بستگی دارد. ابنیه، راه‌ها، اماکن، پیاده رو‌ها و ساختمان‌های دولتی از قبل ساخته شده اند وشرایط معلولین درنظرگرفته نشده بود.
 
وی تصریح کرد:هم سطح سازی در شهرداری تهران مدنظرقرار داده شده است و کار‌هایی نیز در وزارت راه وشهرسازی در دست پیگیری و مناسب سازی است.
 
قبادی دانا افزود: صداوسیما همکاری بسیار خوبی در حوزه های مختلف داشته است. مفهموم مناسب سازی فقط مناسب سازی فیزیکی برای معلولین جسمی_ حرکتی نیست. یکی از اقدام های مناسب سازی برای ناشنوایان، فیلم های سینمایی برای این عزیزان است.
 
گلپایگانی معاونت شهرداری تهران در ادامه گفت: درشهرداری تهران، شعار ما ، محوریت تهران شهری برای همه است. تلاشمان در همه زمینه ها این بوده است که خدماتی که شهرداری ارائه می دهد عادلانه برای همه ی شهروندان تهرانی باشد و در همه نقاط شهر تهران توسعه پیدا کند.
وی افزود: یکی از محورهای کلیدی ما بحث معلولان و حوزه مناسب سازی بود. در سال ۱۳۹۹ ما حدود ۴۲۰ میلیارد اعتبار داشتیم که از این اعتبار بالای ۲۵۰ میلیارد هزینه کردیم.

در حال تکمیل…

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *