🌟 فرهنگی

عاشقانه‌ها و اتفاقات طنز در روز‌های آبی، مردم را پای شبکه ۵ نشانده است/ بازی در کنار عبدی برایم فوق العاده بود

نادر سلیمانی بازیگر سریال روز‌های آبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سریال روز‌های آبی ۲ گروه از انسان‌ها را به مخاطب نشان می‌دهد، اولین گروه کسانی‌اند که فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند، اما در ظاهر خدمتگزار مردم به نظر می‌رسند، این گروه در قالب داستان سریال تلاش می‌کنند فضای روستا را با ظاهرسازی به نفع خودشان شکل بدهند، اما گروه دوم در مقابل آن‌ها می‌ایستند و برای مردم فداکاری می‌کنند.

او درباره نقش خود در این سریال افزود: شخصیتی که من نقش آن را ایفا می‌کنم، تلاش می‌کند به مقصد و مقصود خودش برسد، این فرد شخصیتی بسیار طماع و جاه‌طلب، اما به ظاهر انسان‌دوست دارد.

این بازیگر اضافه کرد: من برای آشنایی با این شخصیت نیازی به تلاش چندان نداشتم، زیرا انسان‌ها در برخی از مواقع فریب می‌خورند و برای رسیدن به مقام و وموقعیت خاص خیلی چیز‌ها را زیر پا می‌گذارند. این افراد در ادامه شخصیت فریبنده و دروغینی از خودشان نشان می دهند.

سلیمانی در خصوص نحوه کار دست‌اندرکاران تولید سریال روز‌های آبی در شرایط همه‌گیری کرونا گفت: عوامل سریال دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کردند و به دلیل سلامتی گروه کمتر برای استراحت به منزل خودشان می‌رفتند، زیرا در غیر این صورت امکان ابتلای یک نفر به بیماری و انتقال آن به سایر افراد افزایش پیدا می‌کرد.

او ادامه داد: ما برای خودمان قرنطینه‌ای ایجاد کردیم که کسی از خارج گروه نتواند وارد فضای کارمان شود، البته روز‌هایی پیش می‌آمد که برای یک صحنه نیاز به افراد متفرقه داشته باشیم. در چنین روز‌هایی وسایل لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم بود. فاصله‌گذاری اجتماعی نیز تا حد ممکن در نظر گرفته می‌شد.

این بازیگر بیان کرد: گروه دست‌اندرکاران تولید سریال روز‌های آبی، گروهی بسیار آرام و دوست‌داشتنی بودند. افراد تشکیل‌دهنده این گروه تلاش می‌کردند که در صورت بروز مشکل برای هر کدام از اعضا، به او کمک کنند.

سلیمانی فیلمبرداری لوکیشن‌های سریال روز‌های آبی در روستا را جذاب دانست و اظهار کرد: من بچه شهرستان هستم و فضای کار سریال روز‌های آبی را خیلی دوست داشتم. ما در این کار رنگ و لعاب واقعی طبیعت را می‌بینیم، اما متأسفانه در برخی از مواقع صدای اره برقی شنیده می‌شود. گاهی افراد سودجود، درختان زیبای روستا را شبانه قطع می‌کنند و تنه آن‌ها را با نیسان به جای دیگری منتقل می‌کنند. من این بحث را در اینجا مطرح کردم تا مخاطبان بدانند اگر روزی برسد که درختی در شمال نباشد، اکوسیستم محیطی به هم می‌خورد و کسی به سفر شمال تمایل نخواهد داشت.

وی افزود: البته من می‌دانم که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با مشکلات آن‌ها آشنا هستم، اما خواهش می‌کنم که اگر کسی برای امرار معاش درختان جنگل را قطع می‌کند، وجدان داشته باشد و تنه درختان سبز را قطع نکند و مواظب جنگل باشند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بازی در کنار اکبر عبدی فوق‌العاده دلنشین بود. همبازی بودن با افرادی، چون امیرغفارمنش نیز خاطرات خوبی را برای من ساخت.

او بازخورد تولید و پخش سریال روز‌های آبی در سطح جامعه را چنین تشریح کرد: شاید شبکه ۵ نسبت به تعدادی از شبکه‌ها مخاطبین کمتری داشته باشد، اما مردم استقبال خوبی از سریال روز‌های آبی داشتند و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند، این سریال در ابتدا فضایی عاشقانه داشت و بعد از مدتی فضای طنز در کنار فضای عاشقانه دیده شد. مردم هر دو فضاا را دوست دارند.

 

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *