🌟 اجتماعی

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در تعطیلات خرداد ماه اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبه‌ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا به پلیس راهور اعلام کرد، مقرر شد که تردد بین شهر‌های قرمز و نارنجی و زرد و بین استان ها، اعمال محدودیت شود.

وی افزود: بر اساس این ابلاغ، ما از دوازدهم تا هفدهم خرداد، این محدودیت را از ساعت ۱۲ اعمال می‌کنیم. امیدواریم مردم همکاری کنند.

سردار هادیان فر تصریح کرد: آن چه که امروز به این طرح اضافه شده است، جدا از شهر‌های قرمز و نارنجی، تردد بدون رنگ بندی بین استان هاست. شهر‌های زرد نیز که ۲۳۱ شهر هستند، مشمول جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: محدودیت تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور کماکان از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳ بامداد، ادامه خواهد داشت. به همکاران ما تاکید شده است که به مردم توصیه کنند از سفر انصراف دهند و سفر غیر ضروری نداشته باشند. اما اگر تاکید و اصرار به ادامه سفر داشتند، هم توسط همکاران و هم توسط ۴۴۰ دستگاه دوربین‌هایی که در محور‌های اصلی در ورودی شهر‌ها و خروجی اصلی‌ها وجود دارد، اعمال قانون خواهند شد.

وی اظهار کرد: خروج پلاک‌های بومی از شهر‌هایی که دارای وضعیت هستند، ممنوع است و ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌هایی که دارای وضعیت قرمز و نارنجی و زرد هستند نیز، ممنوعیت خواهند داشت.

سردار هادیان فر گفت: برای ورود به شهر‌های قرمز یا خروج از آن ها، میزان یک میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده است. جریمه برای شهر‌های نارنجی، ۵۰۰ هزارتومان است. برای شهر‌های زرد نیز در اجرای همین مقطع چهار روزه طرح، ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است و تردد شبانه هم ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید

صفر تا صد چگونگی تعویض پلاک خودرو


انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *